Tuesday, December 20, 2016

Nepali puti ko katha

LAgcca nepali randi kt haru ramailo gardai, nepali r. YOUN KATHA : Nepali Didi Chikeko Katha. Satya ramoram ma nikai thakeko thiye. Bhauju sidha uvinuvayo. Mero mukhbhari pasina thiyo.


Ava mero lado pani bhauju ko sukomal puti lai retna falam jasto saro ani thado vayeko thiyo.

Maile aafno lado lai bhauju ko puti ko nisana ma milaudai uha mathi chade. Maile bistarai mero falame lado bhauju ko sukomal puti ma. Ani bhuima jhareko aafno panty liyera bathroom tira lagnuvayo. Jav khetipati ka sahyog ko lagi vanera ma yasodha aunty kaha basthe.


Uncle paisa kamaunaka lagi south africa janu vayeko thiyo. Yesodha aunty ko ra mero. Mayako Doli Chadhai - Full Song (with lyrics) - Yash Kumar - Pabita Pariyar - AADHI BAATO - Duration: 4:18. Ma madyam barga ko pariwar saga sambandhit 6u.


Ghar ma ma,aama ani bhauju thiyou.

Daju desh ko bhadragol ko karan bahira india janu vayeko thiyo. Uhako bihe vayekai ek hapta napugdai uhalai maobadi le lina aayeka thiye. Maile socheko pani thiyeen mum ko puti teti kasilo hola vanera.


Mera geda uhako chakma nai thokine gari uhako puti ma maile lado haleko the. Maile chikepa6i mum min pa6i afno petikot ra saree sultaunu vo. Ani afno kesh lai pa6adi badhnuvo. Maile uhako nidar bata chikdakheri uhako galama tasiyeko bindi pheri uhako nidar ma lagaidiye. Puti tattaye pani chikna maja bhayo, jo mero First sex thiyo.


And truly I feel like Dream comes true. Ma euta sano gaun ko basinda, ma sex stories haru dherai nai padhchhu. Ani malai pani sex garna ekdum man lagthyo, tara mauka mileko thyena. Keti sanga fix vayeko thiyo. Bihani ko kura ho jaba Sneha lai mailey msg pathaye ki, college ko project aja jasari nih sakkaunai parxa bhanera.


Usle khasai chaso diyeki thiyena. Afno sathi haru sangai dherai jaso masta hunthie Sneha, ma bhane sap kam garerko garai. Jailey jaso uh nai partner pari raheko hunxi college ko project haru ma tara kam bhane ma eklai le garnu. Virgin mal lai maile chikeko katha full 4. Dherai ber sama chike 5.

Anniversary Ko Din devar sanga chikai 6. Buda Tour Jada gharbeti le chikyo 9. Dammi sang giddi namanera padam lo soltaharu ! Whatever your company is most known for should go right here, whether that’s bratwurst or baseball caps or vampire bat remov. Being busy in Bhojpuri movies, Paru hasn’t been able to do Nepali movie. Bhojpuri movies pay more than Nepali movies and they also have a wider reach in some parts of Nepal and India.


Another Nepali actor, Biraj Bhatt has also been quite popular in Bhojpuri movies and has stopped doing Nepali movies these days.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts